Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à l'illuminazione sottu à l'armariu

L'illuminazione sottu à l'armarii hè un'applicazione d'illuminazione assai pratica è utile. À u cuntrariu di una lampadina standard à vite, però, l'installazione è a cunfigurazione sò un pocu più cumplesse. Avemu messu inseme sta guida per aiutà vi à sceglie è installà una suluzione d'illuminazione sottu à l'armarii.

Vantaghji di l'illuminazione sottu à l'armariu

Cum'è u so nome suggerisce, l'illuminazione sottu à i mobili si riferisce à e luci chì sò installate sottu à un mobile, risultendu in l'illuminazione di a zona immediatamente sottu à una fila o sezione di mobili. Hè più cumunimenti aduprata in e zone di cucina, induve l'illuminazione supplementaria hè utile per a preparazione di l'alimentu.

L'illuminazione sottu à l'armarii hà parechji vantaghji distinti. Prima, l'illuminazione sottu à l'armarii hè ingegnosa - invece di avè bisognu d'installà un apparecchiu di lampada o un apparecchiu di soffittu interu, e luci sottu à l'armarii ponu esse installate direttamente in un armariu chì hè digià fissatu in u so postu. Di cunsiguenza, l'illuminazione sottu à l'armarii pò esse assai economica, soprattuttu quandu si cunsidereghja u costu tutale di i materiali.

Siconda, l'illuminazione sottu à l'armarii pò esse un usu assai efficiente di a luce. Ciò chì vulemu dì per efficienza quì ùn si riferisce micca necessariamente à l'efficienza elettrica (per esempiu LED vs alogenu), ma à u fattu chì l'illuminazione sottu à l'armarii dirige a luce induve hè necessaria (vale à dì u bancone di a cucina) senza assai luce "sprecata" chì si sparghje in tutta a stanza. In paragone cù e lampade da soffittu o da tavulinu, chì disperdenu a luce in ogni locu, l'illuminazione sottu à l'armarii hè un'alternativa assai efficiente.

Terzu, l'illuminazione sottu à i mobili hè esteticamente piacevule. Non solu migliurà a luminosità è l'ambiente generale di a vostra cucina, ma pò ancu aumentà u valore di rivendita di a vostra casa. Un vantaghju significativu quì hè chì l'illuminazione sottu à i mobili hè guasi sempre cumpletamente nascosta per via di u fattu chì hè muntata sottu à i mobili. Inoltre, postu chì hè tipicamente installata sottu à u livellu di a testa, a maiò parte di l'occupanti ùn "guarderanu in altu" in a luce è ùn vedenu micca fili o apparecchi. Tuttu ciò chì vedenu hè una bella luce luminosa chì hè proiettata in ghjò versu u bancone di a cucina.

Tipi d'illuminazione sottu à l'armariu - Luci Puck

I luci à discu sò stati tradiziunalmente opzioni populari per l'illuminazione sottu à l'armarii. Sò luci corte è cilindriche (in forma di discu d'hockey) cù un diametru di 2-3 pollici. Tipicamente utilizanu lampadine alogene o xenon, chì furniscenu circa 20W di luce.

I lampadari puck si montanu tipicamente nantu à a parte inferiore di i mobili aduprendu piccule viti incluse cù u pruduttu.

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à l'illuminazione sottu à l'armariu-01 (4)

Parechje luci à xenon è alogene funzionanu direttamente à 120V AC, ma altre funzionanu à 12V è necessitanu un trasformatore per calà a tensione. Tenite à mente chì sti dispositivi à trasformatore ponu esse un pocu ingombranti è richiederanu un pocu di creatività per esse piazzati in un locu piattu sottu à un armariu.

Oghje, i luci LED puck dominanu u mercatu è offrenu prestazioni paragunabili à una frazione di u cunsumu energeticu. I LED ùn funzionanu micca cù a tensione di linea AC, ma piuttostu cù a bassa tensione DC, dunque necessitanu un alimentatore per cunvertisce a tensione di linea. Simile à i luci alogene puck di 12V, duverete truvà un modu per mantene l'alimentatore nascostu in u vostru armariu in qualchì locu, o trattà cù un "adattatore murale" chì si collega direttamente à a presa elettrica.

Ma postu chì i luci LED à discu sò cusì efficienti, alcuni ponu in realtà esse alimentati da batterie. Questu pò eliminà a necessità di fà passà fili elettrici, rendendu l'installazione una brisa è eliminendu l'aspettu trascuratu di fili elettrici sciolti.

In termini d'effettu luminosu, e luci puck creanu un aspettu più dramaticu simile à i riflettori, cù un fasciu direttu chì prughjetta una forma di fasciu più o menu triangolare subitu sottu à ogni luce puck. Sicondu i vostri gusti è preferenze, questu pò esse o micca un aspettu desideratu.

Tenite ancu in mente chì vulete a quantità adatta di luci di puck cù una spaziatura adatta, postu chì e zone sottu à e luci di puck saranu "punti caldi" di luce mentre chì e zone trà avèranu menu illuminazione. In generale, probabilmente vulete circa 1-2 piedi trà e luci di puck, ma s'ellu ci hè una distanza più corta trà i mobili è u bancone di a cucina, pudete vulete mette li più vicini, postu chì a luce averà menu distanza per "sparghjesi".

Tipi d'illuminazione sottu à l'armariu - Luci à barra è à strisce

I stili di barre è strisce di l'illuminazione sottu à l'armarii anu cuminciatu cù lampade fluorescenti cuncepite per l'usu sottu à l'armarii. À u cuntrariu di e luci puck chì creanu "punti caldi" di luce, e lampade lineari emettenu luce uniformemente in tutta a lunghezza di a lampada, creendu una distribuzione di luce più uniforme è liscia.

E luci à barra fluorescente includenu tipicamente u ballast è altri elettronichi di trasmissione integrati in l'apparecchiu, rendendu l'installazione è u cablaggio un pocu più semplici paragunatu à e luci à discu. A maiò parte di l'apparecchi fluorescenti per l'usu sottu à l'armariu sò di a variante T5, chì furniscenu un prufilu più chjucu.

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à l'illuminazione sottu à l'armariu-01 (3)

Un svantaghju significativu di e luci à strisce fluorescenti per l'usu sottu à i mobili hè u so cuntenutu di mercuriu. In u casu improbabile ma sempre prubabile di rottura di una lampada, u vapore di mercuriu di una lampada fluorescente richiederà una pulizia approfondita. In un ambiente di cucina, i prudutti chimichi tossichi cum'è u mercuriu sò sicuramente una responsabilità.

E strisce è e barre luminose LED sò avà alternative fattibili. Sò dispunibili sia cum'è barre luminose LED integrate sia cum'è bobine di strisce LED. Chì hè a differenza?

E barre luminose LED integrate sò tipicamente "barre" rigide chì sò lunghe 1, 2 o 3 piedi, è anu LED muntati dentru. Spessu, sò cummercializate cum'è "cable direttu" - vale à dì chì ùn sò necessarie elettroniche o trasformatori supplementari. Basta à cunnette i fili di l'apparecchiu à una presa elettrica è site prontu à parte.

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à l'illuminazione sottu à l'armariu-01 (2)

Certe barre luminose à LED permettenu ancu a cunnessione in catena, vale à dì chì parechje barre luminose ponu esse cullegate inseme consecutivamente. Questu facilita ancu l'installazione, postu chì ùn avete micca bisognu di fà passà fili separati per ogni apparecchiu.

È chì ne dici di e bobine di strisce LED? In generale, sti prudutti sò più adatti per quelli chì sò à l'aise cù l'elettronica à bassa tensione, ma oghje ghjornu una linea cumpleta d'accessori è suluzioni li hà resi assai più faciuli da aduprà.

Vènenu in bobine di 16 piedi, è sò flessibili, ciò chì significa chì ponu esse installati nantu à superfici micca piane è fà giri intornu à l'anguli. Puderanu esse tagliati à lunghezza è, è semplicemente muntati nantu à a parte inferiore di praticamente ogni superficia.
In particulare quandu si illumina una grande zona, e strisce LED ponu esse una suluzione assai più economica. Ancu s'è vo ùn site micca à l'aise cù l'elettronica, pò esse utile fà vene un imprenditore è dà vi una stima, postu chì u costu finale ùn pò micca esse cusì sfarente da e barre luminose LED, è l'effettu finale di l'illuminazione hè assai piacevule!

Perchè ricumandemu i LED per l'illuminazione sottu à l'armariu

L'illuminazione LED hè u futuru di l'illuminazione, è l'applicazioni sottu à i mobili ùn sò micca una eccezione. Indipendentemente da se sceglite di cumprà un kit di luci LED puck o una barra luminosa LED o una striscia LED, i vantaghji di i LED sò numerosi.

Durata di vita più longa - e luci sottu à l'armarii ùn sò micca impussibili d'accessu, ma cambià e vechje lampadine ùn hè mai un compitu divertente. Cù i LED, a pruduzzione luminosa ùn diminuisce micca significativamente finu à dopu à 25k - 50k ore - vale à dì da 10 à 20 anni secondu u vostru usu.

Maggiore efficienza - I luci LED sottu à l'armarii furniscenu più luce per unità di elettricità. Perchè spende di più nantu à a vostra fattura elettrica quandu pudete cumincià à risparmià soldi subitu?

Più opzioni di culore - vulete qualcosa di veramente caldu è accogliente? Sceglite una striscia LED 2700K. Vulete qualcosa cù più energia? Sceglite 4000K. O vulete a capacità di ottene qualsiasi culore, cumpresi verdi vivaci è blu scuri è freddi? Pruvate una striscia LED RGB.

Non tossicu - I luci LED sò durevuli è ùn cuntenenu micca mercuriu o altri prudutti chimichi tossichi. Sè vo stallate l'illuminazione sottu à l'armarii per una applicazione di cucina, questu hè una cunsiderazione supplementaria postu chì l'ultima cosa chì vulete hè a contaminazione accidentale di l'alimentu è di e zone di preparazione di l'alimentu.

U megliu culore per l'illuminazione sottu à l'armariu

Va bè, vi avemu cunvintu chì u LED hè a strada da seguità. Ma unu di i vantaghji di i LED - avè più opzioni di culore - puderia causà qualchì cunfusione cù tutte e scelte dispunibili. Quì sottu analizzemu e vostre opzioni.

Temperatura di culore

A temperatura di culore hè un numeru chì descrive quantu hè "giallu" o "blu" u culore di una luce. Quì sottu furnimu alcune linee guida, ma tenite à mente chì ùn ci hè micca una scelta assolutamente curretta, è gran parte di questu pò esse basatu annantu à e vostre preferenze persunali.

2700K hè cunsideratu u listessu culore cum'è a lampadina à incandescenza classica.

3000K hè ligeramente più blu è hè simile à u culore di a lampadina alogena, ma hà sempre un culore giallu caldu è invitante.

4000K hè spessu chjamatu "biancu neutru" perchè ùn hè nè turchinu nè giallu - è hè a mità di a scala di temperatura di culore.

5000K hè cumunamente adupratu per determinà u culore, cum'è per e stampe è i tessili

6500K hè cunsideratu a luce di ghjornu naturale, è hè un bonu modu per apprussimà l'aspettu in cundizioni di illuminazione esterna.

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à l'illuminazione sottu à l'armariu-01 (5)

Per l'applicazioni in cucina, ricumandemu fermamente una temperatura di culore trà 3000K è 4000K.

Perchè ? Ebbè, e luci sottu à 3000K prughjettanu una tinta assai giallu-aranciu, chì pò rende a percezione di u culore un pocu difficiule sè utilizate a zona per a preparazione di l'alimentu, dunque ùn ricumandemu micca alcuna illuminazione sottu à 3000K.

E temperature di culore più alte permettenu una migliore acuità di culore. 4000K furnisce un biancu bellu è equilibratu chì ùn hà più assai pregiudiziu giallu/aranciu, rendendu più faciule "vede" currettamente i culori.

A menu chì ùn illuminiate una zona industriale induve u culore "di ghjornu" hè necessariu, ricumandemu fermamente di stà sottu à 4000K, in particulare per l'applicazioni di illuminazione residenziale sottu à i mobili. Questu hè simplicemente perchè u restu di a cucina è di a casa hà probabilmente un'illuminazione di 2700K o 3000K - se installate di colpu qualcosa di troppu "frescu" per a cucina, pudete finisce cù una discrepanza di culore sgradevole.

Quì sottu hè un esempiu di una cucina chì a so temperatura di culore di l'illuminazione sottu à i mobili hè troppu alta - pare solu troppu turchina è ùn si adatta micca bè cù u restu di l'illuminazione interna.

CRI: sceglite 90 o più

L'IRC hè un pocu difficiule da capisce perchè ùn hè micca immediatamente visibile solu fighjendu a luce emessa da una luce sottu à u cabinet.

L'IRC hè un puntuatu chì varieghja da 0 à 100 è chì misura cumuprecisuL'uggetti cumpariscenu sottu à una luce. Più altu hè u puntu, più precisu hè.

Chì faceprecisuveramente male, in ogni modu?

Dicemu chì pruvate à ghjudicà a maturità di un pumadoru chì site per taglià. Una luce LED perfettamente precisa sottu à l'armariu farebbe chì u culore di u pumadoru pare esattamente u listessu cum'è sottu à a luce naturale.

Un LED imprecisu (CRI bassu) sottu à a luce di u cabinet, però, farebbe chì u culore di u pumadoru pare diversu. Malgradu i vostri migliori sforzi, pudete esse incapace di determinà cù precisione se un pumadoru hè maturu o micca.

Ebbè, chì hè un numeru CRI sufficiente?

Per i travaglii chì ùn anu micca un impattu criticu nantu à u culore, ricumandemu di cumprà luci LED per sottu à l'armarii cù un CRI minimu di 90.

Per un aspettu miglioratu è una precisione di culore, ricumandemu un CRI di 95 o superiore, cumpresi i valori R9 superiori à 80.

Cumu sapete ciò chì hè u CCT o CRI di una luce LED sottu à u cabinet? Quasi tutti i pruduttori saranu capaci di furnisce questu nantu à a scheda di specificazione di u produttu o l'imballu.

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à l'illuminazione sottu à l'armariu-01 (1)

Linea di fondu

Cumprà una nova illuminazione sottu à i mobili per a vostra casa hè una scelta eccellente, postu chì pò migliurà sia l'usabilità sia l'estetica di una zona cucina. Tenite à mente chì cù l'opzioni di culore LED, a scelta di a temperatura di culore curretta è di l'IRC ponu esse fattori impurtanti in a vostra decisione d'acquistu di u pruduttu.


Data di publicazione: 07 d'aostu 2023