Chì ghjè una striscia luminosa LED?
E strisce luminose LED sò forme d'illuminazione nove è versatili. Ci sò parechje varianti è eccezioni, ma per a maiò parte, anu e seguenti caratteristiche:
● Custituiti da parechji emettitori LED individuali muntati nantu à una scheda di circuitu stretta è flessibile
● Funziunà cù alimentazione CC à bassa tensione
● Sò dispunibili in una larga gamma di culori è luminosità fissi è variabili
● Speditu in una bobina longa (tipicamente 16 piedi / 5 metri), pò esse tagliatu à lunghezza, è include adesivo biadesivu per u montaggio


Anatomia di una striscia LED
Una striscia luminosa LED hè tipicamente larga 10-12 mm è longa finu à 5 metri o più. Puderanu esse tagliate à lunghezze specifiche aduprendu solu un paru di forbici longu e linee di taglio, situate ogni 2,5-5 cm.
I LED individuali sò muntati longu à a striscia, tipicamente à densità di 18-36 LED per pede (60-120 per metru). U culore di a luce è a qualità di i LED individuali determinanu u culore di a luce generale è a qualità di a striscia LED.
A parte posteriore di a striscia LED include un adesivo biadesivu preapplicatu. Basta à caccià u rivestimentu è muntà a striscia LED praticamente nantu à qualsiasi superficia. Siccomu u circuitu stampatu hè cuncipitu per esse flessibile, e strisce LED ponu esse muntate nantu à superfici curve è irregolari.
Determinazione di a luminosità di a striscia LED
A luminosità di e strisce LED hè determinata aduprendu a metricalumenÀ u cuntrariu di e lampadine incandescenti, e diverse strisce LED ponu avè diversi livelli di efficienza, dunque una putenza nominale ùn hè micca sempre significativa per determinà a putenza luminosa effettiva.
A luminosità di a striscia LED hè tipicamente descritta in lumen per pede (o metru). Una striscia LED di bona qualità deve furnisce almenu 450 lumen per pede (1500 lumen per metru), chì furnisce circa a stessa quantità di luce emessa per pede cum'è una lampada fluorescente T8 tradiziunale. (Per esempiu, una lampada fluorescente T8 di 4 piedi = 4 piedi di striscia LED = 1800 lumen).
A luminosità di a striscia LED hè principalmente determinata da trè fattori:
● Emissione luminosa è efficienza per emettitore LED
● U numeru di LED per pede
● U cunsumu di putenza di a striscia LED per pede
Una striscia LED senza una specificazione di luminosità in lumen hè un segnu d'alerta. Vulete ancu fà attenzione à e strisce LED à pocu costu chì dichjaranu una luminosità elevata, postu chì puderanu sovraccaricà i LED finu à u puntu di guastu prematuru.


Densità di LED è Assorbimentu di Potenza
Pudete truvà diversi nomi di emettitori LED cum'è 2835, 3528, 5050 o 5730. Ùn vi preoccupate micca troppu di questu, postu chì ciò chì hè più impurtante in una striscia LED hè u numeru di LED per pede, è u cunsumu di putenza per pede.
A densità di i LED hè impurtante per determinà a distanza trà i LED (pitch) è s'ellu ci saranu o micca punti caldi visibili è macchie scure trà l'emettitori di LED. Una densità più alta di 36 LED per pede (120 LED per metru) furnisce tipicamente l'effettu di illuminazione megliu è più uniformemente distribuitu. L'emettitori di LED sò u cumpunente più caru di a fabricazione di strisce LED, dunque assicuratevi di tene contu di e differenze di densità di LED quandu paragunate i prezzi di e strisce LED.
Dopu, cunsiderate u cunsumu di putenza per pede di una striscia luminosa LED. U cunsumu di putenza ci dice a quantità di putenza chì u sistema cunsumarà, dunque questu hè impurtante per determinà i vostri costi di elettricità è i vostri bisogni di alimentazione (vede quì sottu). Una striscia LED di bona qualità deve esse capace di furnisce 4 watt per pede o più (15 W/metru).
Infine, fate una verificazione rapida per determinà se i LED individuali sò sovraccaricati dividendu a putenza per pede per a densità di i LED per pede. Per una striscia LED, hè di solitu un bon segnu se i LED ùn sò micca alimentati à più di 0,2 watt ognunu.
Opzioni di culore di a striscia LED: Biancu
E strisce luminose LED sò dispunibili in diverse tonalità di biancu o culore. In generale, a luce bianca hè l'opzione più utile è pupulare per l'applicazioni di illuminazione interna.
In a descrizzione di e diverse tonalità è qualità di u biancu, a temperatura di culore (CCT) è l'indice di resa cromatica (CRI) sò duie metriche chì sò impurtanti da tene à mente.
A temperatura di culore hè una misura di quantu "caldu" o "freddu" appare u culore di a luce. U bagliore dolce di una lampadina incandescente tradiziunale hà una temperatura di culore bassa (2700K), mentre chì u biancu chjaru è luminosu di a luce naturale hà una temperatura di culore alta (6500K).
A resa di i culori hè una misura di a precisione di l'apparizione di i culori sottu à a fonte luminosa. Sottu à una striscia LED CRI bassa, i culori puderanu apparì distorti, sbiaditi o indistinguibili. I prudutti LED CRI elevati offrenu una luce chì permette à l'uggetti di apparì cum'è s'elli fussinu sottu à una fonte luminosa ideale cum'è una lampada alogena, o a luce naturale di u ghjornu. Cercate ancu u valore R9 di una fonte luminosa, chì furnisce più infurmazioni nantu à cumu sò resi i culori rossi.


Opzioni di culore di a striscia LED: culore fissu è variabile
Calchì volta, pudete avè bisognu di un effettu di culore saturatu è incisivu. Per queste situazioni, e strisce LED culurite ponu offre grandi effetti d'accentu è di illuminazione teatrale. I culori in tuttu u spettru visibile sò dispunibili - viulettu, blu, verde, ambra, rossu - è ancu ultraviolettu o infrarossu.
Ci sò dui tipi principali di strisce LED culurite: culore unicu fissu, è cambiamentu di culore. Una striscia LED di culore fissu emette solu un culore, è u principiu di funziunamentu hè cum'è e strisce LED bianche chì avemu discuttu sopra. Una striscia LED chì cambia di culore hè custituita da parechji canali di culore nantu à una sola striscia LED. U tipu più basicu includerà canali rossi, verdi è blu (RGB), chì vi permettenu di mischjà dinamicamente i vari cumpunenti di culore à u mumentu per ottene praticamente qualsiasi culore.
Certi permetteranu u cuntrollu dinamicu di l'accordu di a temperatura di u culore biancu o ancu di a temperatura di u culore è di e tonalità RGB.
Tensione d'entrata è alimentazione
A maiò parte di e strisce LED sò cunfigurate per funziunà à 12V o 24V DC. Quandu si funziona cù una fonte d'alimentazione standard (per esempiu, una presa murale domestica) à 120/240V AC, a putenza deve esse cunvertita in u signale DC à bassa tensione adattatu. Questu hè più spessu è simplicemente realizatu cù un alimentatore DC.
Assicuratevi chì a vostra alimentazione elettrica ne abbia abbastanzacapacità di putenzaper alimentà e strisce LED. Ogni alimentatore DC indicarà a so corrente nominale massima (in Ampere) o putenza (in Watt). Determinate u cunsumu tutale di putenza di a striscia LED aduprendu a seguente formula:
● Potenza = potenza LED (per ft) x lunghezza della striscia LED (in ft)
Esempiu di scenariu chì cunnetta 5 piedi di striscia LED induve u cunsumu energeticu di a striscia LED hè di 4 Watts per pede:
● Putenza = 4 Watts per ft x 5 ft =20 Watt
U cunsumu di putenza per pede (o metru) hè guasi sempre listatu in a scheda tecnica di una striscia LED.
Ùn site micca sicuru s'ellu duvete sceglie trà 12V è 24V? À parità di tutte l'altre cundizioni, 24V hè tipicamente a vostra megliu scelta.

Data di publicazione: 26 di settembre di u 2023